Bireysel Müşteri Hizmetleri  +90 850 839 0000

Evde İnternetim Yok Nasıl Abone Olabilirim?

Evinizde internet varsa Netbone’a geçiş için tıklayın.

1. Bize talebinizi iletin

Web sitemiz üzerindeki Abonelik Formundan Ad Soyad ve size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarası girerek, Beni Hemen Ara tuşuna basın. İletişim uzmanlarımız sizi en kısa sürede arayacaktır.

2. Sizi arayalım

İletişim uzmanımız Abonelik Formunda vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda size ulaşarak, altyapı kontrollerinizi sağlayacak ve gerekli diğer yönlendirmeleri yaparak hizmet başlatma adımınızı tamamlayacaktır.

*Görüşme esnasında modem satın alma talebiniz olması durumunda ekiplerimiz size bu konuda da yardımcı olacaktır.

3. İnternet bağlantınızı yapalım

Saha ekipleri, binanıza gelerek ankastre kutusundaki (binaya gelen bütün iletişim kablolarının ortak durduğu yer) kablolardan birini sizin hattınız için tanımlar ve işaretler. Bu aşamadan sonra kurulum ekiplerimize hattın hazır olduğu bildirilir.

4. Belgelerinizi teslim alıp, internetinizi kuralım

Kurulum ekiplerimiz, sizden randevu alır. Sözleştiğiniz saatte evinize gelerek tüm sözleşmeleri tarafınıza dijital ortamda imzalatır ve gerekli belgeleri sisteme yükleyerek modeminize kadar olan bağlantıyı yapar. Modeminizi kurar, kablosuz ağ ayarlarınızı tanımlar. İnternetinizin çalışıp çalışmadığını kontrol eder.

İnternetiniz kullanıma açılmadan bize para ödemezsiniz!

Aklınıza Takılabilecek Sorular

Bizde müşterilerimizin talebine göre taahhütsüz ve 12 – 24 ay taahhütlü internet paketleri bulunmaktadır. Kurulum ve modem fiyatları hem taahhütsüz hem taahhütlü paketler için aynıdır. Dileyen müşterilerimiz taahhütlü paketlerin avantajlı fiyatlarından yararlanırken, dileyen müşterilerimizde taahhütsüz paketlerimizi seçerek memnun kaldığı ya da ihtiyacı olduğu sürece bizimle kalabiliyor.

Alabileceğiniz hız santrale olan uzaklığınıza, size ulaşan şebeke ile ev içi tesisatınızın kalitesine ve kullandığınız modeme göre değişkenlik gösterebiliyor. Alabileceğiniz maksimum hızı (hattınızın desteklediği en yüksek hızı) buradan sorgulayabilirsiniz.

İnternetinizi kullanmaya başlamanız genelde başvurunuz bize ulaştıktan sonra, dört, beş gün içinde gerçekleşiyor. (Mevcut operatörünüzde kullandığınız hizmeti önce kapattırıp sonra bizden yeni bir hat talep ederek başvurmak yerine mevcut hizmetinizi kapatmadan Netbone’a taşırsanız daha da hızlı Netbone’lu olabilirsiniz.)

Evet, Netbone’a internet üzerinden ya da telefon ile abone olurken bizden modem satın alabilirsiniz. Modem ücretini kredi kartınıza yansıtıyoruz. Modemi tek ödemeyle ya da üç taksitle satın alabilirsiniz. Modemimiz hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabirsiniz.

Örneğin 17 Nisan’da abone oldunuz. 21 Nisan’da hizmetiniz açıldı. İlk fatura döneminizde tarafınıza 21 Nisan – 30 Nisan tarihleri için kullandığınız hizmete ait kısmi hizmet faturası yansıtılacaktır.  Bu fatura 21 Nisan’ı takip eden birkaç gün içerisinde tarafınıza ulaşmış olur. Kısmi faturalama döneminden sonraki hizmet faturalarınız her ayın 1’inde kesilir.

Evet, telefon şebekesinin olduğu her yerde yani Türkiye’nin 81 ilinde, bütün ilçe ve ADSL, VDSL hizmeti olan belde ve köylerinde hizmet veriyoruz.

Taahhütsüz paket kullanan müşterilerimiz hizmet den memnun kalmazsa ne zaman olursa olsun herhangi bir cayma bedeli ödemeden hizmetini sonlandırabilir. Taahhütlü paket kullanan müşterilerimiz taahhütleri bitmeden hizmetlerini iptal etmek isterse, hizmet sözleşmesinde bulunan cayma bedellerini ödemek zorundalar. İsteyen bütün müşterilerimiz hizmetin başladığı tarihten itibaren, 15 gün içinde cayma hakkını kullanarak, hiçbir ücret ödemeden hizmetini iptal edebilir. Kurulum Hizmeti ücreti cayma hakkı içinde yer almıyor. Bu yüzden Kurulum Hizmeti ücretini size iade edemiyoruz.