Geçiş genelde herhangi bir sıkıntı olmadığı sürece, iki, üç gün içinde gerçekleşiyor. (Mevcut hizmetinizi Netbone’a taşımak yerine diğer operatörden kullandığınız hizmeti önce iptal ettirip sonra bizden sıfırdan yeni bir hat istediğinizde internetinizin kullanıma hazır olması daha uzun sürüyor.)
Ancak burada kritik nokta belgelerinizin ekibimiz tarafından sizden eksiksiz alınarak, bize ulaşması. Belgelerde herhangi bir eksik varsa (örneğin imza yok, tarih yok, kimliğinizde sistemlerimize yüklenirken hata oluşması..vb), işlemler maalesef uzayabiliyor. Bu yüzden belgelerinizi tam olarak doldurduğunuzdan emin olmalı ve belgelerde herhangi bir eksik olmamasına ekip arkadaşlarımız kadar sizler de dikkat etmelisiniz.
Geçiş süresini etkileyen bir diğer faktör ise teyit aramasına geç cevap vermeniz. Teyit aramasını yasa gereği yapmak zorundayız. Yani sizi aramamız ve sesli olarak operatör değişikliği onayınızı almamız gerekiyor. Sizi 0850 839 00 00 numaramızdan arayacağız, bu telefona ne kadar geç cevap verirseniz, geçiş işlemleriniz o kadar gecikecektir.