Bireysel Müşteri Hizmetleri  +90 850 839 0000

Mevcut İnternetimi Netbone’a Nasıl Geçiririm?

Evinizde internet yoksa Netbone’a geçiş için tıklayın.

1. Bize talebinizi iletin, sizi arayalım

Web sitemiz üzerindeki Abonelik Formundan Ad Soyad ve size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarası girerek, Beni Hemen Ara tuşuna basın. İletişim uzmanlarımız sizi en kısa sürede arayarak gerekli yönlendirmeleri yapacak ve hizmet geçiş adımınızı başlatacaktır.

2. Belgelerinizi teslim alıp, kontrol edelim

Ekiplerimiz, sizden randevu alır. Sözleştiğiniz saatte evinize gelerek tüm sözleşmeleri tarafınıza dijital ortamda imzalatır ve gerekli belgeleri sisteme yükler. Belgeleriniz sisteme yüklendikten sonra, kontrol eder ve herhangi bir eksik varsa size bilgi veririz. Her şey tamamsa, biran evvel hizmetinizi başlatmak için çalışmaya başlarız.

3. Telefonda onayınızı alalım

Çağrı Merkezimiz 48 saat içerisinde sizi 0850 839 00 00 numaramızdan arayarak, Netbone’a geçiş için onayınızı isteyecek. Sesli onayınızı almadan işlemlerinize devam edemiyoruz, bu yüzden bizden gelecek telefona mutlaka cevap vermeniz gerekiyor.

4. Hizmetinizi Netbone’a taşımayı talep edelim

Servis sağlayıcı değişikliği talebinizi eski servis sağlayıcınıza iş emri olarak biz göndeririz.

5. Netbone’a geçişiniz gerçekleşsin

Servis sağlayıcınız Netbone’a geçiş için onay verir. İnternet hizmetiniz Netbone’a taşınır. Hizmetinizi kullanmaya başlayana kadar fatura çıkarmıyoruz!* 
*Hizmetiniz kullanılmaya hazır duruma geldiği halde, henüz modem bağlantılarınızı yapmadığınızdan dolayı IP almadıysanız, faturalandırma, hizmetin kullanılmaya hazır olduğuna dair size gönderilen SMS’i takiben 24 saat içinde başlar.

İnternetiniz kullanıma açılmadan bize para ödemezsiniz!

Aklınıza Takılabilecek Sorular

Evet, mevcut operatörünüzün size çıkaracağı taahhüt cayma bedelini, 120 TL’ye kadar karşılıyoruz. Bu tutarı 6 ay boyunca faturanıza indirim sağlayarak üstleniyoruz. Kampanyamız internet hizmeti taahhüt cayma bedelini kapsıyor.

Taahhüt cayma bedelini Netbone faturanızda indirim olarak geri alabilmeniz için mevcut operatörünüzün size çıkardığı taahhüt bozma faturasını bireyseldestek@netbone.com.tr mail atarak veya Netbone Online İşlemler ya da Mobil Uygulama üzerinden bize göndermeniz yeterli. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra indiriminizi faturanıza tanımlayacağız.

Bunun için mevcut hizmet aldığınız servis sağlayıcınızı arayıp konuşmalısınız.

Bizde müşterilerimizin talebine göre taahhütsüz ve 12 – 24 ay taahhütlü internet paketleri bulunmaktadır. Kurulum ve modem fiyatları hem taahhütsüz hem taahhütlü paketler için aynıdır. Dileyen müşterilerimiz taahhütlü paketlerin avantajlı fiyatlarından yararlanırken, dileyen müşterilerimizde taahhütsüz paketlerimizi seçerek memnun kaldığı ya da ihtiyacı olduğu sürece bizimle kalabiliyor.

Netbone’a mevcut kullandığınız internet hizmetinizi kapattırarak geldiğinizde, santralde size ayrılan VDSL veya ADSL portları boşa çıkar. Ve bazı santrallerde müsait port sayısı yeterli olmadığından size hizmet veremeyebiliriz. Daha yüksek hız sağlayan VDSL hizmeti aldığınızı düşünelim. Hizmeti kapattırdınız, VDSL portunuz boşa çıktı ve siz Netbone’a abone olana kadar başkası geldi ve bu port ona verildi. Başka müsait port yoksa VDSL yerine daha az hızlı ADSL hizmeti almak durumunda kalabilirsiniz. Hatta hiç müsait port yoksa bölgenizde port sayıları artırılana kadar hizmet alamayabilirsiniz. Ama mevcut operatörünüzü kapattırmadan Netbone’lu olduğunuzda portunuz boşa çıkmadan geçiş yapıldığı için port yok sorunuyla karşılaşmazsınız. Ve neredeyse internetiniz hiç kesilmeden Netbone’lu olursunuz.

Alabileceğiniz hız santrale olan uzaklığınıza, size ulaşan şebeke ile ev içi tesisatınızın kalitesine ve kullandığınız modeme göre değişkenlik gösterebiliyor. Alabileceğiniz maksimum hızı (hattınızın desteklediği en yüksek hızı) buradan sorgulayabilirsiniz.

Geçiş genelde herhangi bir sıkıntı olmadığı sürece, iki, üç gün içinde gerçekleşiyor. (Mevcut hizmetinizi Netbone’a taşımak yerine diğer operatörden kullandığınız hizmeti önce iptal ettirip sonra bizden sıfırdan yeni bir hat istediğinizde internetinizin kullanıma hazır olması daha uzun sürüyor.)

Ancak burada kritik nokta belgelerinizin ekibimiz tarafından sizden eksiksiz alınarak, bize ulaşması. Belgelerde herhangi bir eksik varsa (örneğin imza yok, tarih yok, kimliğinizde sistemlerimize yüklenirken hata oluşması..vb), işlemler maalesef uzayabiliyor. Bu yüzden belgelerinizi tam olarak doldurduğunuzdan emin olmalı ve belgelerde herhangi bir eksik olmamasına ekip arkadaşlarımız kadar sizler de dikkat etmelisiniz. 

Geçiş süresini etkileyen bir diğer faktör ise teyit aramasına geç cevap vermeniz. Teyit aramasını yasa gereği yapmak zorundayız. Yani sizi aramamız ve sesli olarak operatör değişikliği onayınızı almamız gerekiyor. Sizi 0850 839 00 00 numaramızdan arayacağız, bu telefona ne kadar geç cevap verirseniz, geçiş işlemleriniz o kadar gecikecektir.

Evet, Netbone’a internet üzerinden ya da telefon ile abone olurken bizden modem satın alabilirsiniz. Modem ücretini kredi kartınıza yansıtıyoruz. Modemi tek ödemeyle ya da üç taksitle satın alabilirsiniz. Modemimiz hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabirsiniz.

Örneğin 17 Nisan’da abone oldunuz. 21 Nisan’da hizmetiniz açıldı. İlk fatura döneminizde tarafınıza 21 Nisan – 30 Nisan tarihleri için kullandığınız hizmete ait kısmi hizmet faturası yansıtılacaktır.  Bu fatura 21 Nisan’ı takip eden birkaç gün içerisinde tarafınıza ulaşmış olur. Kısmi faturalama döneminden sonraki hizmet faturalarınız her ayın 1’inde kesilir.

Evet, telefon şebekesinin olduğu her yerde yani Türkiye’nin 81 ilinde, bütün ilçe ve ADSL, VDSL hizmeti olan belde ve köylerinde hizmet veriyoruz.

Taahhütsüz paket kullanan müşterilerimiz hizmet den memnun kalmazsa ne zaman olursa olsun herhangi bir cayma bedeli ödemeden hizmetini sonlandırabilir. Taahhütlü paket kullanan müşterilerimiz taahhütleri bitmeden hizmetlerini iptal etmek isterse, hizmet sözleşmesinde bulunan cayma bedellerini ödemek zorundalar. İsteyen bütün müşterilerimiz hizmetin başladığı tarihten itibaren, 15 gün içinde cayma hakkını kullanarak, hiçbir ücret ödemeden hizmetini iptal edebilir. Kurulum Hizmeti ücreti cayma hakkı içinde yer almıyor. Bu yüzden Kurulum Hizmeti ücretini size iade edemiyoruz.